سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیین جوانمردان


ساعت 7:33 عصر چهارشنبه 87/8/15

مردم شهید پرور بنک میزبان 3 لاله گمنام در رو

مردم شهید پرور بنک میزبان 3 لاله گمنام در روز ش

مردم شهید پرور بنک میزبان 3 لاله گمنام در روز شهادت امام صادق (ع)




به منظور استقبال از شهدای گمنام جلسه ای با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و به ریاست فرماندار برگزار شد در این جلسه سرهنگ پاسدار احمد موحد با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و امام عظیم الشأن گفت : شهیدان مبلغان دین خدا هستند و مراسم تشییع شهدای گمنام فرصتی برای توشه برداشتن است .

 مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای  دفاع مقدس استان با بیان اینکه تاکنون 44 شهید گمنام در 10 نقطه استان دفن و قبور آنها به تعبیر امام(ره) دارالشفای عاشقان و دلسوختگان شده است گفت : استقلال و آزادی و عزت ایران اسلامی مرهون رشادتها و از جان گذشتگی شهیدان است و همه ما مدیون خون پاک شهداء هستیم و باید از انقلاب اسلامی که میراث بزرگ امام و شهداء است حراست کنیم .

 

آقای تبرکی فرماندار کنگان نیز با گرامیداشت یاد شهدا گفت : امروز ما به برکت خون شهیدان در امنیت و آرامش بسر برده و در دنیا با صلابت و با عزت زندگی می کنیم   وی گفت این مسئولیت ها که بدست ما رسیده ، مرهون شهیدان است و همه مسئولین باید با ((خدمت صادقانه و خالصانه مردم )) حق شهیدان را اداکنند.

 

عباس تبرکی گفت : اکنون که این افتخار نصیب ما شده که میزبان شهدای گمنام باشیم با تمام امکانات از این فرصت  طلایی استفاده کنیم .

 

در آغاز این آیین سرهنگ پاسدارحقشناس فرمانده بسیج سپاه با بیان مقام شهدا از کلام خالق یکتا مطالبی پیرامون استقبال پر شور از شهداء گمنام ارائه داد .

 

آقای هوشیار رئیس شورای اسلامی شهر بنک نیز طی سخنانی با اشاره به روحیات معنوی مردم بنک گفت : مردم این شهر شهداء زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و در همه صحنه ها همدوش و همگام نظام هستند و اکنون نیز مایه افتخار مردم شهید پرور و شریف بنک است که میزبان لاله های گلگون کفن و گمنام باشند.

 

وی گفت : شورای اسلامی و شهرداری بنک با تمام توان و امکانات آماده همکاری با تمام کمیته ها هستند و در روز شهادت امام صادق(ع) مردم بنک حماسه عظیمی خلق خواهند کرد.

 

در پایان جلسه کمیته های عمران ، انتظامی و امنیت ،مالی و پشتیبانی و اطلاع رسانی جهت استقبال از شهداء گمنام تشکیل شد.

 

طبق برنامه پیکر مطهر 3 شهید گمنام پس از تشییع در شهرهای بند طاهری و کنگان در کنار مرقد شریف امامزاده شاه حسین (ع) شهر بنک در روز شنبه همزمان با شهادت امام صادق(ع) با حضور مردم به خاک سپرده خواهند شد .

 

لازم به یادآوری است به گفته سرهنگ موحد تاکنون خیرین استان قریب به 000/000/500/2 ریال جهت ساخت بارگاه شهدای کمنام در استان هزینه کردند.

 


 

¤ نویسنده: علی

نوشته های دیگران ( )